Min änglason

I lördags var det 9 år sen Mio föddes och dog. 
Tanken på att jag hade haft en 9åring nu är så främmande. Mitt liv hade sett så annorlunda ut. Jag kan ibland tänka på om jag och min exman, Mios pappa hade varit tillsammans fortfarande om inte sorgen hade slagit sönder oss så totalt som den gjorde. 
Hur hade livet sett ut.. Väldigt svårt att se det framför mig. Jag hade iaf älskat att få ha min lilla skatt i livet. Tänker på det så ofta. Livet är bra orättvist. 

Men idag har jag Elvis. Han har absolut blivit ett substitut till barn och jag får ibland panik på hur mycket jag älskar honom. Kan då känna, kan man ens känna mer för en människobebis? Kan man älska mer än såhär?
Det kan man säkerligen. Kärleken kan vara oändlig. Jag är iaf otroligt tacksam att jag har Elvis i mitt liv. Även om det allra bästa hade varit att få ha dom båda här med mig på jorden. Såklart.  💙💗

Men en dag kommer vi ses igen Mio. 
Den tanken gör mig varm. 

(null)

Kommentera här: