Lungröntgen

Semestern bara svischar förbi. Som vanligt. Jag var sjukskriven en månad nästan innan semestern, så har ju varit hemma länge. Men har mest lidit av bronkiten och utmattningen som tog över. Nu när jag är bättre och har semester så försvann sommaren så typiskt. Men idag var det skönt. Och det verkar som att kommande två dagar blir fina. Det tackar jag för! 
Jag har ca 2v kvar av semestern. 

Idag var jag på ett ÅB på vårdcentralen. Självklart kan inte allt bara flyta fint utan det blev en remiss till lungröntgen då hon inte hittade några ljud på min högra lunga nedtill. Det kan vara så att det är lunginflammation jag haft. Och att det ligger kvar något där nere. Något är lite off hur som helst för min röst kommer aldrig tillbaka ordentligt. Den är hes och skrovlig och jag sätter ständigt i halsen och hostar. Och mitt crp är förhöjt. Högre idag än sist jag var där när jag var jätte sjuk. Min kropp…

Jag åkte till dollarstore efter vc och röntgen och köpte på mig huur mkt förbrukningsvaror som helst. Tråkigt att lägga pengar på men nödvändigt!

I morgon eller fredag ska vi åka och bada. Till en fantastiskt hundrastgård som ligger vid stranden. Känner på mig att Bosse kommer gilla att bada. Han älskar vatten! Elvis tycker det är spännande att gå ut en bit men simmar helst inte frivilligt. 
Det ska bli mys!

Sen på fredag väntar min brorsas överraskning som jag fick i 40 års present. Hans tvillingar ska ta hand om Elvis och Bosse och vi ska iväg på något jag inte fått reda på ännu. Det ska bli spännande. 🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

Bilder från gårdagens rastgårds-häng!

Kommentera här: