Hallååååååelleeeer!

Nej men goddag!

Jag lever. Vi lever. Livet rullar på. Jag har bara tappat suget på att skriva faktiskt. Det känns ofta som att man skriver för döva öron. Eller hur uttrycket lyder. Jag ser(såg) ju på min statistik att det var oerhört många som läste mina inlägg. Men man står lite ensam på denna sidan när man faktiskt inte har en aning om vilka ni är. Det är få som kommenterar och sker det så är det samma personer. 😊💜
Känner att jag nog vill fortsätta skriva om min vardag för det är fantastiskt att kunna gå tillbaka och se hur livet varit. I efterhand sen. Men jag är lite inne på att låsa den. Enbart till mig alltså. Känns som att jag kan skriva lite mer fritt då. Mer som dagbok. 
Men vi får se. 

Igår och idag skulle det blir SNÖSTORM, de skulle blåsa orkan o komma mellan 10-20cm snö. 
Nej.. tänkte jag. 
Men så vart det inte. Det kom några flingor, kanske 2mm. Däremot blåser det verkligen en iskall storm. 
Dock skiner solen nu och i lä är det riktigt skönt!
Jag längtar så brutalus efter våren. Ska njuta detta året mer än nånsin 😅

Idag har vi chillat här hemma. Jag håller på att tvätta och har min sedvanliga städdag på söndagar. 
Mitt liv funkar så mkt bättre fyrkantigt. I kanske ett halvår så har jag bestämda dagar för när saker ska göras. Och sen jag började med det så funkar livet så mkt bättre. 
Tex så duschar jag onsdagar och söndagar. Jag är ledig onsdagar så då finns energin till dusch. Byter rent i sängen söndagar. Tvättar (tvättstuga) söndagar. Städar söndagar. Lite lördag med. Fyller dosetten sön. Dammsuger lör eller sön. Osv osv. Det blir mkt på helgen, men veckorna måste jag bara få vara när jag väl är hemma. All energi går åt till jobbet. Så då struntar jag i allt annat. Sen liksom nollställer jag hemmet på helgen så det är fint och i ordning igen till ny vecka. 😊

Jag har även påbörjat utredning på hjärnskaderehab om hur omfattade min förvärva hjärnskada blivit efter operationerna. Mening med den utredningen är att upptäcka vad som blivit bestående skador och vad jag kan tänkas behöva hjälp med isåfall. 
Gräsligt jobbig utredning. Men tror det är bra. 

Olagligt söt 😍

Satte frön för typ en månad sen. Igår kom en ny liten rackare upp. Hur är de ens möjligt 😂

Det bästa jag vet 💜

(null)

Gett mig fan på att dom inte ska bli aslånga, smala och rangliga i år. Mina blir alltid de. Brist på solljus. Så nu står den hela dagarna under lampa. Vanlig lampa men ändå. Let’s see

1 Anonym:

skriven

Åh vad odlas, har så ogröna fingrar själv!? // Jätteeee gammal granne från Tenor, Jessica😄

Svar: Åh Heej! Jag odlar tomater hehe. Simplaste möjliga
Annette

2 Hanna:

skriven

Jag tycker om att läsa dina inlägg. Kram

3 Hanna:

skriven

Jag tycker om att läsa dina inlägg. Kram

Svar: Vad kul 😊 kram på dig!
Annette

4 Maja S:

skriven

Tycker också om att läsa dina inlägg :)

Svar: Tack 💗
Annette

Kommentera här: